Back where we started

28 maart 2015 - Paramaribo, Suriname

Vrijdag 27 maart 2014 - Félice

Back in Surinam... Toch nog!

De dagen in Curacao waren heerlijk, ook daar zijn de stranden prachtig en Willemstad was leuk. Ieder gebouw langs de boulevard heeft en andere kleur en het geheel is erg vrolijk.

We zijn de uitdaging aangegaan zoveel mogelijk van Curacao te zien in drie dagen. Willemstad, Punda, Westpunt, Mambobeach, Piratebay check. Om overal te komen zonder eigen vervoer was een zogezegd een avontuur... we zullen jullie niet vermoeien met die details.

Woensdagmiddag hebben we al onze spullen ingepakt en zijn naar de AirPort gegaan. Onze chauffeur reed weg en we wilden gaan wachten totdat we in konden checken toen we er bij toeval achter kwamen dat onze vlucht gecanceld was.. Huh?

We mochten de telefoon lenen van een vriendelijke man om SLM te bellen voor wat meer informatie, dat zou niet gek zijn natuurlijk. We kregen te horen dat het 'gewoon' een roosterwijziging was, 'dat kan'. Dit hadden we minstens doorgebeld / gemaild kunnen krijgen?? Hij heeft ons bij de vlucht van de dag erna geplaatst. Op de vraag waar we vannacht dan moesten slapen had hij geen antwoord.. Dus hebben we een hotel geboekt en er nog maar een leuke avond in Curacao van gemaakt.

Nu zijn we weer terug in Suriname, het was leuk Su opnieuw binnen te komen. Het deed ons terugdenken aan de eerste keer dat we binnenkwamen, toen wisten we nog niets. Inmiddels zijn we twee maanden en heel veel bijzondere ervaringen verder.

Vanmiddag liep ik na de velddienst in de stad en een man prees me om het tempo waarmee ik liep. Niet zo snel meer als ze in Nederland doen, haha... Onee!

Het zit er bijna op, we vinden het jammer overal afscheid van te gaan nemen maar vinden het ook heel leuk jullie allemaal weer te zien. Zondagavond vliegen we terug naar Amsterdam.

Bedankt voor het lezen, we zien jullie allemaal snel!!!

1. Coby:
    28 maart 2015
    Goeie reis terug .wat is het snel gegaan .
    Het weer zal jullie wel tegenvallen .brrr
    Spreek jullie gauw .
    Groetjes
  2. Gerda van Dam:
    28 maart 2015
    Avontuurlijk allemaal. Zeker als je merkt dat je vliegtuigje niet vliegt. En wat dan? Knap hoe jullie het opgepakt hebben. Al een aardige globe reizigers. Wij zien er ook weer naar uit om jullie in levende lijve te zien. Een goede reis terug naar NL.✈️ Groetjes van Tinus en Gerda
  3. Gerda van Dam:
    28 maart 2015
    Ik vind dat jullie het aardig goed opgepakt hebben. Al echte globe reizigers.
    We hopen jullie ook snel weer in levende lijve te zien.
    Goede reis terug naar NL. ✈️
    Groetjes van ome Tinus en Tante Gerda ❤️