Welkom!

29 januari 2015 - Wateringen, Nederland

Hi allemaal,

Welkom op ons reisblog! Zondag 1 februari vertrekken wij voor twee maanden naar .... Suriname! We verblijven op verschillende logeerplekken in (en in de buurt van) Paramaribo voor een 'velddienstvakantie'.

We gaan jullie allemaal missen en via dit blog willen we jullie op de hoogte houden van al onze avonturen :-). We hebben besloten samen één blog te openen waar we allebei onze verhalen zullen plaatsen.

Voel je vrij om een berichtje achter te laten!

Liefs Mi en Fee

1. Reislogger:
    29 januari 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Rebekka:
    31 januari 2015
    Super!!! Het is eindelijk zover.... zelfs ik krijg vlindertjes in m'n buik..goeie reis Mi en Fee xxxxx Becky
  3. Jan Bovenlander:
    1 februari 2015
    Lieve Mi en Fee ( ik had nog nooit van Mi en Fee gehoord )
    Anne en Ik wensen jullie een heerlijke velddienstvakantie, kom terug met veel ervaringen en doe vooral heel voorzichtig.
    Wij willen jullie nog graag gezond en wel weer terug zien!

Jehovah's zegen toegewenst
  4. Re:
    Fijn hoor tot Gauw
  5. Wilhardorff:
    1 februari 2015
    Doe vooral voorzichtig en een fijne velddienst toegewenst .
    Xxxxxxx frank en wil
    Jehova's zegen toegewenst
  6. Wim en Esther:
    1 februari 2015
    Hey lieve meiden. Geniet van deze bijzondere ervaring. Goede reis en veel plezier. En wees voorzichtig. Jehovah's zegen.
    Groeten Wim en Esther
  7. Lex, Eunice en Melissa:
    Lieve Felice en Mireille,
    Wij wensen jullie een onvergetelijke reis toe !!!
  8. Ineke en Wim Kooring:
    1 februari 2015
    Lieve schatten, wij gaan jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg missen. Doe leuke ervaringen op. Ontmoet lieve broeders en zusters. Geniet van jullie reis. Maar vergeet ons niet. Wij houden van jullie.
    Groetjes XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Ineke en Wim
  9. Theo, Nic,Alex en Kevin:
    1 februari 2015
    Oooooohhhhww, we missen jullie nu al. Ga vooral heel veel genieten en we zijn nieuwsgierig naar jullie verhalen en ervaringen!! Jehovah's zegen in jullie dienst. Dikke kus van ons alle 4!!
  10. Anoes:
    1 februari 2015
    Lieve Mi en Fee, zoals jullie lezen wordt er flink met jullie meegeleefd!!! Geniet ervan, ik hoop met jullie ervaringen en foto's mee te genieten van jullie velddienstvakantie! ;-)
    Een goede vlucht en Jehovah's zegen!
    Liefs Anoes
  11. Priskilla Laarman:
    1 februari 2015
    En hoe voelt de warmte? Hetzelfde als Spa Zuiver...hihihihi !?!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen, heel veel plezier, kom lekker bij van de reis, en heel veel lieve groetjes...!!!

Dikke knuffels, Pris
  12. José & Erik:
    1 februari 2015
    Als jullie dit lezen zijn jullie er al!
    Veel succes in de dienst en plezier met jullie vakantie.
    Hopelijk gaat met zo'n dubbel doel de vakantie niet twee keer zo snel :-)
    Doe voorzichtig en we zijn nieuwsgierig naar jullie verhalen.
    Wij wensen jullie Jehovah's zegen.

De Brakels
  13. Mandy en Hans:
    Mireille en Felice,

Een hele fijne tijd toegewenst in Suriname! Geniet van de zon en de omgeving en de mensen om je heen!
    Tot over 2 maanden!

Liefs, Mandy en Hans Buijnink
  14. Inge:
    1 februari 2015
    Hopelijk zijn jullie goed geland tegen de tijd dat je dit leest.
    Wij zijn benieuwd naar jullie tropische verrassing!!
    Veel succes met de oogst.
    Wij lezen mee.
    Liefs uit Holland
  15. Laar man en vrouw:
    Fa waka Mi en Fee

Veel plezier zegen en lieve vrienden toegewenst en doe Lucy lobato de musquito de groeten van ons

Bar en aljo
  16. Joyce en Syreeta:
    2 februari 2015
    Oooh geweldig Mie en Feli!!
    Zijn benieuwd naar jullie verhalen!!!
    Have fun!!!!!!!
    Liefs, van ons!!!
  17. Pieter & Chantal:
    Pssssssssttttt meisjesss psssttt
    Fawaka!
    Geniet van deze onwijs mooie en fantastische reis ... (Klein btje jaloers) Jehovah's Zegen en doe voorzichtig
    En ik kijk uit naar jullie volgende Blog!
    Bossi & Lobi
    Chantal
  18. Susan Kester-de Heij:
    Lieve Mireïlle en Félice,
    Dit wordt een geweldige ervaring voor jullie, wat jullie band met Jehovah en de broeder/zusterschap enorm zal versterken. Wij kijken uit naar jullie ervaringen, wij krijgen ze dagelijks van Mitch, en dat alleen al is zo leuk en mooi om te horen en daar deze van jullie via het blog bij. Wij kijken naar jullie berichten via het blog uit.
    Jehovah's zegen, liefs en groetjes De Kesterjes. XXXXXXX!!!
    P.S. Doe de groetjes aan Narani.
  19. Wim en Erna:
    Heey Mireille en Félice,
    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en genieten jullie nu van een tropisch zonnetje (niet helemaal eerlijk, maar wel gegund hoor). Geniet ervan, we zijn benieuwd naar jullie verhalen en hopen jullie weer gezond terug te zien. Doe de groetjes aan onze broeders en zusters, aan Narani en Inez als je haar ziet. Groetjes van de Ollies
  20. Bas en joke:
    2 februari 2015
    hoi liefe meisjes blij dat julli goed aan gekomen zijn doe alle bekende de groetjes en Jehovah's zegen op jullie werk
    de roosjes
  21. Wjpiko:
    3 februari 2015
    geniet van jehovah,s liefde die je geloof sterker maakt om te volharden.kleine meisjes worden groot en in de waarheid opgegroeit is niks mis mee veel liefs wjp
  22. De Smeetsjes:
    4 februari 2015
    Dag lieve meiden.
    Als jullie dit lezen, zijn jullie al op de plaats van bestemming Het onbekende wordt gauw bekend hoor!! Laat het goed op je inwerken en geniet van alle geestelijke omgang. Lieve groetjes van ons.
    De Smeetsjes
  23. Manoe:
    3 februari 2015
    Hiiii lieve Felice en Mireille!!!
    Heeeel veel plezier toegewenst nogmaals!!
    We denken aan jullie^^
    Kusjes en knuffels van mij
  24. Coby:
    3 februari 2015
    Hey lieve meiden heel veel plezier .geniet er van
    Jullie hebben het verdiend
  25. Roos en linda:
    3 februari 2015
    Hey hallo felicia en mereillen,

hoe gaat het ? leuk dat jullie nu in suriname zijn. Zo het bos in. Pas wel op hoor ze zijn eng en gevaarlaarlijk . De groeten aan Rampoeting en fam koekoemawalsinhg van gemeente oppoosso .