Toch nog een beetje 'kring'

17 maart 2015

Dinsdag 17 maart 2014 - Felice

Afgelopen zondag waren alle Nederlandse gemeenten uitgenodigd voor een speciale vergadering met de zone opziener. Na lang wikken en wegen en veel navraag bleek dat we mee mochten, ook als toeristen.

Het was geweldig! Er staat hier aan de 2e Rijweg een hele mooie grote vergaderzaal. Deze is iets groter dan onze kringhal en heeft alleen een dak, geen muren. Tijdens het programma hoor en zie je de wind waaien en hoor je vogeltjes fluiten.

Het was een geweldige ervaring. Een lezing ging over het werk dat in Suriname verricht wordt. Er worden op dit moment veel vertaalkantoren (los van bethel) bij gebouwd, er wordt echt keihard gewerkt. De wachttoren en de lezing van de zone opziener volgden. Over dit laatste hoeven we jullie niets te vertellen, dit krijgen we allemaal in mei speciaal voor Nederland:)

Het was een heerlijke dag, we hadden toch nog een 'kringgevoel' (jullie (gemeente HVH) hadden natuurlijk ook kring die dag! We hebben inmiddels een heel aantal gemeenten bezocht hier en afspraken met veel verschillende broeders en zusters gehad en dat kwam die dag allemaal samen. Het was ongelofelijk hoeveel 'nieuwe bekenden' van deze weken we tegen kwamen die dag!! Het leek alsof we op ons eigen congres in Nederland liepen.

De rest van de dag hebben we lekker rustig aan gedaan. We zijn met familie Wessels naar een strandje vlakbij Zanderij gegaan.

1. Gerda van Dam:
    19 maart 2015
    Wat leuk zeg.
    We hebben nu velddienst actie thuis. Ik lees net jullie verhaal.
    Zal het op de actie laten lezen. Hele leuke ervaring om dit mee te maken voor jullie. En erg leuk voor ons om te lezen.
    Dank jullie wel. En tot snel.
    Groetjes van jullie tante Gerda
  2. Cora en Piet Ruigrok:
    21 maart 2015
    Hi,, cora kan de verhalen niet lezen op de pc dus print ik er een paar voor haar uit.
    Zal een deze dagen haar reactie geven.
    geniet maar lekker van de warmte, hier is het niet echt lekker!
    Groetjes