SURINAME

3 februari 2015 - Paramaribo, Suriname

Hi allemaal, bedankt voor alle lieve berichtjes!!! Op ons logeeradres hebben we geen wifi dus we typen verhalen en slaan ze op, zodra we wifi hebben kunnen we ze plaatsen.

02-02-2015
Dus daar zijn we dan... in Suriname! Gisteravond om 20.40 uur (Surinaamse tijd) landden we op Johan Adolf Pengel Airport (kortweg: Zanderij). Het reizen met SLM was al een hele beleving op zich, het vliegtuig voelde al aan als Suriname (gezellige muziek en heerlijk eten).

Ondanks het feit dat het al avond was toen we uit het vliegtuig stapten (en donker) voelden we onmiddellijk de tropische warmte! Heerlijkkk!

Talitha en Shanna (de twee Nederlandse zusters met wie we de eerste 2 weken samen logeren) stonden ons op te wachten en een andere zuster stond klaar om Narani mee te nemen. Daar scheidden onze wegen dus ineens, raar moment! Vanaf Zanderij was het nog ongeveer een uur rijden naar ons eerste logeeradres, in het district Wanica (dat tussen Zanderij en Paramaribo in ligt).

Het was donker dus van de omgeving zagen we niet veel. Hoe weten we nou eigenlijk dat we echt in Suriname zitten vroegen Mireille en ik ons af;) Na een koude douche (ze hebben geen warm water in veel huizen hier, even wennen maar goed te doen hoor) zijn we maar lekker in ons bed gestapt en gaan slapen. ''Morgen als we wakker worden en het licht is zien we waar we beland zijn''...

Veel liefs Mi en Fe

1. Ineke en Wim Kooring:
    3 februari 2015
    Hallo meiden. Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Nu gaat het dus echt beginnen. Ik krijg net op mijn computer door dat er weer nieuwe verhalen op jullie blog staan. Gauw lezen dus.
    Trouwens van een koude douche krijg je een mooie strakke huid, dat zullen jullie nu nog niet nodig hebben, maar het is toch mooi meegenomen:) Dikke kus van Ineke en Wim